Consulat itinerant în Sabiñanigo, provincia Huesca
O echipă a Secției Consulare din Zaragoza se va deplasa, în perioada 18- 19 martie, în localitate Sabiñanigo, provincia Huesca,, pentru a furniza servicii consulare cetățenilor români aflați în zonă.
Activitatea cu publicul se va desfășura la Primăria orașului Sabiñanigo, din strada Plaza España 2, după următorul program:
– 18 martie, între orele 14.00 – 18.00
– 19 martie, între orele 10.00 – 16.00
Programul poate fi modificat în funcție de numărul de programări.
ATENȚIE!
Activitatea se va desfășura numai pe bază de programare prealabilă, ceea ce presupune să vă adresați în mod direct consulatului prin fax la numărul 976.481.779 sau prin telefon la numărul 976.595.331, pentru a solicita o programare pentru serviciul dorit.
Solicitarea o puteți face și la adresa de email a consulatului consulat@zaragoza.ro .
Dacă utilizați faxul, este necesar să comunicați și un număr de telefon la care puteți fi contactați dacă este necesar.
Cetățenii români care doresc o programare sunt rugați să menționeze în cerere numele și prenumele, tipul serviciului solicitat, localitatea de domiciliu sau de rezidență şi provincia, un număr de telefon și/sau o adresă de e-mail pentru contact.
În cadrul acestei deplasări, vor fi efectuate următoarele categorii de servicii consulare:
1. Preluarea documentelor în vederea înscrierii actelor de stare civilă (certificate de naștere, căsătorie, deces), inclusiv traducerile și legalizările certificatelor spaniole aferente;
2. Servicii consulare notariale (autentificări procuri/declarații, legalizări etc.)
3. Emiterea de adeverințe, certificate și inscripții consulare;
4. Preluarea de cereri de verificare a permiselor auto românești (urmând ca verificarea și emiterea certificatelor să se facă la sediul consulatului);
5. Paşapoarte, după ce se transmit anterior prin e-mail fotocopiile color ale următoarelor documente:
Pașaport adult: certificat de naștere, carte de identitate valabilă, pașaportul vechi, certificat de căsătorie, dacă e cazul;
Pașaport minor: certificat de naștere minor, pașaportul vechi, dacă e cazul, cărți de identitate sau pașapoarte valabile părinții, certificat de căsătorie, dacă e cazul;
Pentru pașapoartele CRDS (cetățean român cu domiciliul în străinătate) este nevoie și de dreptul de ședere, respectiv NIE (fără traducere) sau empadronamiento (actul care dovedește domiciliul, cu traducere);
7. Consultații pe teme consulare.