Consulat itinerant în Tenerife și Gran Canaria
O echipă a Secției Consulare a Ambasadei României la Madrid, se va deplasa, în perioada 23- 26 noiembrie, în Tenerife și Gran Canaria (Insulele Canare) pentru a furniza servicii consulare cetățenilor români aflați în zonă.
Activitatea se va desfășura numai pe bază de înscriere prealabilă, până la data de 20.11.2015, la adresa de e- mail programari@consuladoderumania.es .
E- mailul trebuie să conțină numele și prenumele persoanei care solicită servicii consulare, serviciul solicitat și un număr de telefon la care poate fi contactat.
Vor fi oferite următoarele servicii consulare: acte notariale (procuri, declarații, adeverințe consulare), înscrieri de certificate de stare civila (naștere, căsătorie sau deces), titluri de călătorie, eliberări de pașapoarte.
ATENȚIE!
În cazul în care este vorba de un act notarial cu un mandat complex sau de întindere, este absolut necesar să se aducă modelul în format electronic, iar cei care doresc procuri pentru acte de identitate trebuie să fie deja în posesia fotografiilor necesare.
Nu se acceptă fotografiile care nu corespund criteriilor legale.
Cererile care nu respectă aceste condiţii nu vor fi luate în considerare.
Pentru efectuarea serviciului consular dorit, este absolut necesar să deţineţi acte de identitate româneşti valabile şi să aveţi copii după absolut toate documentele.
Din motive exclusiv tehnice, nu se pot primi solicitări de pașapoarte.
Activitatea cu publicul se va desfăşura după următorul program:
Tenerife:
23 noiembrie: 9.00-19.30
24 noiembrie: 9.00- 16.00
Adresa: Centro Cultural de Adeje, din strada Universidad de la Laguna,numărul 18.
Gran Canaria:
25 noiembrie: 9.00-19.30
26 noiembrie: 9.00-15.00
Adresa : strada Timanfaya 3B (Vecindario) – la biserica românească