Liga Profesionistă de Fotbal din România va învăța marketing de la profesioniști din Spania
Liga Profesionistă de Fotbal din România va demara, în august, un proiect de colaborare cu Liga din Spania. Conform site-ului oficial al LPF, această convenție presupune aliniera la o serie de bune practici care să ajute fotbalul profesionist din România.
”Prin acest parteneriat, LPF oferă cluburilor din Liga 1 posibilitatea de acces exclusiv la expertiza și experiența cluburilor din prima ligă spaniolă în domenii precum: concepte de comercializare (bilete, produse promoționale), securitate, organizare meciuri, scouting sau școli de juniori”, a declarat Robert Pongracz, vicepreșdinte LPF.
Robert Pongracz a lucrat, de altfel, pentru Liga Profesionistă Spaniolă de Fotbal, între 2007 şi 2013, unde a fost responsabil cu relaţiile internaţionale.
LPF şi-a propus pentru acest an îmbunătăţirea relaţiilor cu departamentele de marketing ale cluburilor din Liga 1, dar şi adoptarea unor măsuri prin care să crească valoarea comercială a meciurilor televizate.
În acest scop, la începutul lunii august, va avea loc o întâlnire cu toţi reprezentanţii departamentelor de marketing ale cluburilor. Vor fi discutate strategia şi proiectele ce vor fi implementate în sezonul competiţional care începe vineri, notează Mediafax.